Pages

Monday, May 30, 2011

Lukis Benda Saya

Aku memang selalu men game "Lukis Benda Saya" atau nama saintifik beliau adalah "Draw My Thing" but lately bila aku men cam harem jadah,cam owang ta penah mek pendidikan seni visual jep zmn skolah dahulu kala *budak science stream mmg mek sgt ah sbjk ni dlm spm.Game ni bole men maximum 7 owang minimum 2 owanglah.Tataw lah law de yg penah men sesowang,sendiri draw,sendiri guess,sendiri win. Cantek ah !

  




  

Tapi yang ta bestnya men game niyh,kekadang cam siot gak pangai seko-seko,owang ta rety nak lukis mule lah nk kuakn bahase yang ta best,peh peh peh,relax lah,men game ni tok fun.Sometimes lukisan yang cm hape uh lah memeriahkan keadaan,so aku nak ingat kan sspe yang men game ni,ta perlulah emotional,enjoy ok! 

Walaupun terdapat ketidakbesan men game nih tapi bagi aku dia tetap de keunikan yg tersendiri.Memandangkan game ni online,so kte men secara berjemaah dgn penduduk di muka bumi ini ^yg de fb lah tapi^ . Memang best law men game nih kita respect & support each others.Kita gak bole men game ni secara private pirate of  carribean nan family or member.Sememangnya boleh merapatkan silaturahim.

No comments:

Post a Comment