Pages

Wednesday, May 4, 2011

Nyummmy ^_______________^

Alhamdulillah 
syukur kepada Allah atas kurniaan rezeki kepada hamba-hambanya di muka bumi ini
tapi
officially,arini aku blom makan makanan yang btol-btol makanan lah 
tadi poie pasar malam kat taman u 
aku beli laa mi rebus 
excited gler aku nak makan 
after maghrib kami makan lah reramai kt blek aku,ag specific kat parking lot aku 
then,aku da tuang mi,tuang pulok kuah 
fuuhhh!!aroma mengancam beb 
aku mek sudu & grafu  
da terliur nih,makanan tak masuk ag
sekali dah masok,sumpah tak nak suapan kali kedua 
keciwe gler kowt....
tak sedap gler,aku nih bkn jenis orang yang cerewet aw dalam bab makanan nih 
tapi yg nih,memang btol-btol lah tak bole nak telan 
syg kowt mi uh terbuang..
maka aku pon kebulo  

 

malangnya mi rebus saya tadi 
tak awesome begini 
:'(

No comments:

Post a Comment