Pages

Wednesday, May 4, 2011

Aku DINODAI ???!

Jangan lah salah anggap yep dengan title tersebut 
begini kejadian yang menimpa aku  

Lokasi : Dalam bas eltabina espreso 
Destinasi : Dari Pasar malam taman U ke Kolej Kediaman Tun Fatimah 
 
Incident nih happen kira-kira 10 min aku & member yg len dah dok atas bus uh dek tunggu passanger len 
datanglah sorang mamat bonzer memakai baju merah sedang mencari-cari seat 
so
memandangkan dia nih member rumet aku (kak leeya) 
kak leeya pon bagilah dia duduk sebelah dia
tah cane aku nak toleh belakang,tangan aku tertepis brader uh 
peh,menjerit beliau dengan mengatakan 
"ada orang amek kesempatan kat aku"
aku terdiam n terbuat dono jep lah 
sebab 
semua member-member dia pandang belakang,
ok fine
tak cukup ag
brader uh poie inpom member-member dia dengn gaya cam annaucement kita dengar kat mall
 "dia amek kesempatan kat aku"
(sambil menunding satu jari ke arah aku & 4 jari lagi ke arah beliau) 
ok,aku dah btol-btol malu gler
bt as usual aku wat dono jep lah even member-member dia dah memandang ke arah aku 
SUMPAH 
aku nak sepak brader uh kat situ gak ! 
hahaha  
sepanjang perjalanan dia menyakat aku 
but bukan melalui aku direct lah 
dia gunakan kak leeya as medium
ok,dah nampak batang tiang kktf 
ktowg pon turun 
brader uh jerit ag 
"baik-baik eh nanti de yang dinodai ag"
 
fuhhh!  



No comments:

Post a Comment