Pages

Wednesday, June 22, 2011

masak...masak...hari-hari masak...


Ah,tetiba lak keluar tajuk begituh.Dah macam lagu meet uncle hussein aku rasa.
Ok,nak dijadikan cerita,aku kena masak mi bandung yang disuruh oleh bonda terchenta.
Patutnya de lah orang tuh janji something nan aku tapi aku dah redi sume dapat pulok text yg berbunyi begini  

"sori,gtg"
aku pon plix beserta hairan tidak dilupakan jua 
"p mana?" 

"nk p gym,bole" 
"malm ti ea" 


haha,baru 5 min before uh ajak,then sekelip mata len lak jdiknya.Itulah lumrahnya kehidupan.Bole pule tanya bole ke tak an,mstylah aku bole kan jep.Camna ea law aku kata tak,next time kita try ye kawan-kawan. 
Tapi tadelah kesah sgt,Law lah jdik mende uh,maw aku tak wat mi bandung yang mak aku suruh tuh gak.
Tapi aku tetap gak nak panas hati sebab lama gak aku dok tunggu dy text aku mengajak berbuat demikian,siap aku cancel appoinment nan my mak nak p kelas lagi.Haiya!pe pon susa loh tapi tape nan teringatkan mi bandung,cukup membuatkan aku sejuk semula..haha..  

Memandangkan my mak tade,so aku google lah resepi mi bandung,Tarrraaa dah jmpe tapi aku 
 nak modified sketlah.Mesti sedap an.Then aku pon memberitahu hakim alam (memandangkan aku tgh im nan dy) aku nak letak mi bandung uh nama dy 
Mi Bandung Bell    

Bole dy kata,nama pon taw tak sedap,jahat kan beliau! 
Aku memang tak nak memberitahu resepi mi bandung tersebut sebab aku kenalah try dulu sedap ke tak an.
Sesiapa berminat bole lah pm aku ok (ayat standard para peniaga online) haha . 

Oklah,aku tak nak layan ko wahai kimo sepet berspek.Aku pon nak the end kan entry nih nan santapan image mi bandung yang akan menjadi hasil air tangan aku,Sesiapa tak suka mi bandung tolong jangan baca entry nih ok! Amaran keras ( bg warning last-last an) haha .
Tapi yg pasal merajuk uh still blom reda,law mi bandung aku tak sedap.no malam nantilah ok.

kowang tak terliur ke?law nak buatlah sendiri ea

No comments:

Post a Comment